22 Nis 2010

Kısa Saç Stil Önerileri


Neredeyse yedi yıldır kullandığım kısa saç modelim hem kullanım rahatlığı açısından hem fazla efor sarfetmeden şekle girmesiyle benim için tam bir tutku haline dönüştü. Benim gibi kısa saç modeli kullanan arkadaşlarımdan gelen istek üzerine, kısa olmasından dolayı fazla şekil verme seçeneği yokmuş gibi duran modern saçlarınızı ufak bir özenle daha dikkat çekici hale getirmeye yarayacak fikirlerimi paylaşıyorum.

* Düz saç modeli: Saçınız ister düz ister dalgalı olsun, kısa zamanda dümdüz saçlara sahip olmak kolay. Saçınızı yıkadıktan sonra düzleştirici serum veya sprey uygulayın ve büyük yuvarlak saç fırçası veya büyük dikdörtgen saç fırçası yardımıyla saçınızı düzgünleştirebildiğiniz kadar düzleyin. Ardından seramik saç düzleştiricisiyle ufak parçalara ayırdığınız saçınızın üstünden geçin. Saçınızın ısıdan zarar görmemesi açısından düzleştiriciyi olabildiğince kısa sürede saçınızdan geçirmeye çalışın. Kısa saçlarınıza şık bir görünüm sağlayacak olan bu modeli hem gündüz hem de gece rahatlıkla kullanabilirsiniz.

* Doğal dalgalar: Geniş uçlu maşayla saçlarınıza yumuşak görünümlü dalgalar yapın. Daha sonra parmaklarınız yardımıyla saçlarınızı hafifçe karıştırarak doğal bir dağınıklık elde edebilirsiniz.

* Saç bantları: Rengarenk ve çeşitli model seçenekleriyle saç bantlarının bizlere sağladığı kolaylıktan yararlanmak akıllıca bir çözüm. İster saç dibinizden başlayarak ister biraz daha geriye alarak takın. Bir tane takabileceğiniz gibi bir kaç tanesini birlikte takarak da stilinizi ortaya koyabilirsiniz.

*Bereler: Kısa saçınıza şekil verdikten sonra yandan ayırın ve şirin bir görünüm sağlayacak olan berenizi önden saçınızın bir bölümü görünecek şekilde yerleştirin. Bu yöntem hem saçınızın gözlerinize girmesini önleyecek hem de dikkati yüzünüze çekecek.



Yukarıda gördüğünüz saç bantlarını, taçları, çiçek aksesuarlarını ve klipsleri de bonus olarak sizlerle paylaşıyorum. Hepsini Accessorize'dan sizler için özel olarak seçtim. Bu saç aksesuarlarını da gördükten sonra vermiş olduğum önerileri uygulamaya hevesle başlayacağınızı düşünüyorum. Hepinize rengarenk bir gün diliyorum!

1 yorum:

mrlmrl dedi ki...

kısa saçlı bir okur olarak bu tavsiyeler için çok teşekkür ediyorum!

Related Posts with Thumbnails